lørdag den 9. februar 2008

Mp3, bibliotekernesnetmusik og podcast

Så har jeg forlængst fået gang i Mp3-afspilleren - den er rigtig god, især når man løber (det har jeg så ikke lige prøvet endnu;-))!! Det var skægt at benytte bibliotekernesnetmusik bare ærgerligt med "alt det arbejde" og så forsvinder numrene efter 7 dage - jeg er nok mere til ejerskab, hvilket jeg arbejder på ad andre kanaler.

Podcast - ja, jeg har ikke lavet én selv endnu, men håber at nå det senere. Det er dog lykkedes mig at få nogle stykker på min Google Reader.

Det er rigtig fedt at opleve, at man kan bruge nogle af de 23-ting lånerrettet. Jeg havde lige "øvet" mig på netmusikken, da en dame oppe i alderen (læs: 55) ville høre om vi havde kurser i netmusikken. Det har vi jo ikke rigtig her på lokationen, men jeg ville da gerne vise hende, hvordan man brugte bibliotekernesnetmusik - og det kørte bare. Senere på dagen ringede hun for lige at få web-adressen, da hun ville ind at prøve selv, inden hun glemte det - så tænker man lige et lille hurra for sig selv!

Ingen kommentarer: